My mind is my shelter

Felicia

“Toate bucuriile mi le-am irosit fiindca nu mi s-au anuntat la timp”

“Toate bu988371_10151836308649646_1881333360_ncuriile mi le-am irosit fiindca nu mi s-au anuntat la timp”

“E trist sa ti se intample asa, in secolul in care traiesti, sa nu mai fii contemporan cu el si cu componentii sai. Ba nici cu tine insuti, intr-un fel”

“Ai dreptate, trebuie mers in tine pana unde esti populat, nu pana unde esti un abis.”

“Recunosc nesilit: nu e un climat propice creatiei. In loc sa creez, imi pierd orele respective instaland broaste si, cum ziceam, pocnitori pe la usi.”

Livius Ciocârlie – Exerciții de imaturitate

Information

This entry was posted on 18/01/2014 by in Books, Spirituality.
Follow My mind is my shelter on WordPress.com
