My mind is my shelter

Felicia

“Mi-am ratat cartea, iubind femeia din ea.”

femeie“Mi-am ratat cartea, iubind femeia din ea.”
“Țin să vă spun, însă, că NU mi-am ratat viaţa, iubind femeia din ea. Fiindcă, slavă Domnului!, nu sunt creatorul propriei mele vieţi. Sunt, dacă vreţi, doar administratorul ei. Recunosc că, dincolo de limitele mele, simt o forţă care poate și ştie să controleze ceea ce eu nu pot și nu știu controla. Şi o face. În viaţa reală, femeia pe care o iubesc are o voinţă proprie, are o lume pe care eu nu o pot pătrunde şi are un destin pe care eu nu îl pot anticipa. Şi nu vreau să fac nimic din toate acestea. Căci mă tem că, dacă aş putea, mi-aş rata viaţa, aşa cum am ratat romanul iubirii mele livrești. În lumea reală, iubesc o femeie, nu un personaj. În lumea reală, iubesc un boţ de carne cu personalitate, care mă poate face cu-adevărat fericit, nu o idee ce tinde spre perfecţiune după coordonate reţetare şi care mă poate dezamăgi oricând. Cam aşa cum, florilor de plastic, le prefer pe cele naturale. Şi pentru că vine primăvara… vă doresc să fiţi vii în ceea ce sunteţi şi, mai ales, în ceea ce oferiţi!”
Information

This entry was posted on 01/03/2014 by in Inspiring views.
Follow My mind is my shelter on WordPress.com
