My mind is my shelter

Felicia

Dragostea, ca poarta spre lume

indexStarea de a fi îndrăgostit vă ajută la repetiţii, atunci când aveţi un rol nou?

Nu mi-a pus nimeni până acum întrebarea asta. Este o modalitate de a vedea altfel lumea, de a nu te scălda în disperare, de a găsi o poartă. Te refugiezi privind o floare, o carte, o vacă… Am scris o carte şi am numit-o „Catifea”, unde am vorbit despre prima mea dragoste.

E important să vedem ce înţelegem prin iubire. Mi-am iubit colegele de clasă. Eram în clasa a II-a, aveam o colegă căreia mama ei îi făcuse un pulovăraş şi avea nişte ochişori veseli, încât mi-a rămas în minte figura aia de copilă fericită. Toată noaptea aia am visat la ea. Îi vedeam ochişorii. Am darul de a vedea ce este frumos şi ce poate fi iubit din jurul meu.

Trăiesc aici şi acum. Mă bucur de tot ce este frumos în jurul meu.

Acum, la 65 de ani, pot spune cu bucurie că nu am duşmani, nici duşmănii interminabile. Dacă mă cert cu cineva, chiar dacă nu sunt vinovat, eu îmi cer iertare.

Nu mă zbat pentru roluri. Vin proiectele spre mine. Mi se pare un semn bun de apreciere. Mă văd jucând.

– See more at: http://www.ziarulmetropolis.ro/florin-zamfirescu-implineste-65-de-ani-ma-insor/#sthash.c2ADQiVh.dpuf

Information

This entry was posted on 12/04/2014 by in Inspiring views, Spirituality.
Follow My mind is my shelter on WordPress.com
