My mind is my shelter

Felicia

E bine ca suntem trecatori

radu-nica“Ai vrut vreodată să oprești timpul în loc sau să împăiezi fericirea?

Da. Nu mi-a ieșit! Am avut impulsul ăsta. Și a fost o greșeală. Trebuie să accepți că timpul trece, că e bine că trece, că e bine că suntem trecători. Acum nu mă mai văd ca pe un individ independent de un context, ci văd tot mai bine contextul în care mă aflu. Simt că lumea asta are sens – oricât de banal sună lucrul ăsta azi – dacă faci un copil și plantezi un copac, altfel trăiești degeaba. Povestea cu teatrul nu compensează, indiferent cât de sus ajungem cu succesul. Lucrurile astea sunt trecătoare…”

“pe lângă mișcarea asta de a merge către public, ar trebui să fie și o mișcare inversă, de a încerca să aduci publicul la tine, către alte zone de preocupare. Care, da, poate sunt mai puțin îngurgitabile, dar necesare. Eu cred într-o formă de educație prin teatru. Sigur, nu una didactică, nu în sensul iluminist al cuvântului… Entertainmentul nu trebuie să dispară, dar trebuie făcut cumva mai witty, într-un fel în care să apeleze la judecata critică a spectatorului.”

Nu ma intereseaza teatrul militant – Radu Alexandru Nica – Yorick

Information

This entry was posted on 25/06/2014 by in Inspiring views.
Follow My mind is my shelter on WordPress.com
