My mind is my shelter

Felicia

Să ne încredem în Tatăl nostru

traiesc-din-nou_1_fullsize„Nu știu dacă vă puteți imagina cum este să te desparți de tot ce ai iubit și ai cunoscut și să o iei de la capăt fără să poți împărtăși amintirile din trecutul tău cu cineva cu care ai trăit. Mai sunt unii cu care pot împărtăși un fragment sau altul din trecut, dar întregul îl duc de una singură. Este trist să nu poți să te întorci și să-i spui cuiva: „Îți mai amintești?” Dar pentru că minunile nu se termină niciodată, am găsit o prietenă care s-a apropiat de mine atât de mult încât mă înțelege întru totul. Ceea ce îi spun devine real, ca și când am fi trăit împreună acele lucruri. Datorită dragostei, inteligenței și înțelegerii ei, pot pune cap la cap toate acele întâmplări pe care le-am trăit;
Mila Domnului vine către noi pe ocolite. Trecem prin încercări amare, suferim cu toții, dar dacă nu ne pierdem speranța, chiar dacă ne-am pierdut încrederea în noi, dacă încă ne agățăm de ceea ce este Dumnezeu, de ceea ce înseamnă pentru fiecare moartea și învierea Mântuitorului, atunci „toate aceste lucruri îți vor fi dăruite.” Dar în primul rând trebuie să ne dăm seama că există doar o singură Putere care trece peste toate; o singură Dragoste care durează pe vecie; un singur Prieten care niciodată nu ne părăsește, indiferent cât de imperfecți sau de necăjiți suntem: Dumnezeu. Până când nu ne dăm seama de asta întâlnim dezamăgire după dezamăgire. (…) Să ne încredem în Tatăl nostru, căci ne va îndeplini dorințele. Și, la timpul potrivit, în momentul când inimile noastre sunt liniștite și pregătite să înțeleagă, și nu doar dintr-o nevoie oarbă, numai atunci primim ceea ce ne trebuie cel mai mult. (…)
În toate aceste capitole eu scriu despre cea mai împlinită perioadă a vieții mele; despre anii în care am fost, cred, în cea mai bună formă spirituală, intelectuală și fizică – și toate acestea au fost șterse de pe fața pământului așa cum buretele șterge tabla. Nu a fost ușor să-mi găsesc iar echilibrul, să trăiesc din nou; iar când am reușit, m-am trezit atât de singură. Atunci m-am întors către Dumnezeu cu totul, am uitat de mine și de durerea mea și am descoperit că nu eram nici pierdută, nici singură.”

„În Louisburg Square, într-una dintre acele clădiri vechi din Boston, pline de demnitate și de atmosfera liniștită a unui trecut netulburat, se află o casă de rugăciune în care călugărițele Sfintei Margareta îi primesc pe cei ale căror suflete rătăcite și pierdute caută un loc mai sigur. Un fost colaborator cu care lucrasem în România m-a condus o dată acolo, într-o dimineață de septembrie, și atunci am știut că-mi găsisem o casă spirituală. Și cum mă duceam acolo tot mai des, am început să mă simt tot mai puțin ca un suflet pribeag, și tot mai mult ca unul care se întoarce. (…)
Să te simți acasă undeva unde nimeni nu are nicio responsabilitate este incredibil de frumos și extrem de odihnitor.”

„Care este legătura dintre Iași, Sinaia, Brașov, Bran și Massachusetts, astăzi? Există un fir de aur care le leagă și le face să fie una, în timpul care se împarte în trecut, prezent și viitor numai după concepțiie noastre imperfecte, înguste. Ele coexistă pentru mine, în mine, în ideea pentru care trăiesc: ajungerea la o înțelegere mai înaltă și mai bună, pe măsură ce urcăm pe scările încete și dureroase, către acel scop final care dăinuie dincolo de casă, țară sau rasă – o înțelegere mai cuprinzătoare a acestei lumi în care bucuria și tristețea par a se împleti atât de strâns. Încă nu am găsit răspunsul pe care-l caut – nu l-am găsit în întregime, pentru că drumul nu s-a terminat. Un lucru, însă, știu: firul de aur care le ține pe toate laolaltă este dragostea, în multele și uimitoarele ei forme; dragostea de frumos, dragostea de copii și de toți oamenii, dragostea de casă și de țară și, până la urmă, dragostea pentru Dumnezeu, a cărui Iubire desăvârșită le cuprinde pe toate celelalte.”

Principesa Ileana – Trăiesc din nou

Principesa Ileana – Wikipedia

Cum a devenit Ileana, fiica Reginei Maria, Maica Alexandra

Maica Alexandra – Sfinții îngeri

Sfinții îngeri – despre ispita modestiei, despre ispita puterii, despre Îngerul Păzitor

Information

This entry was posted on 06/01/2016 by in Books, Inspiring views, Spirituality.
Follow My mind is my shelter on WordPress.com
