My mind is my shelter

Felicia

Stresul este țuica noastră

The Art of Living, 1967 by Rene Magritte

Omul își permite să se streseze așa cum își permite să se îmbete. Omul vrea să facă prea multe, se identifică prin multele…

Omul cade în capcana egoului, care spune „Eu nu fac așa pentru că eu am multe de făcut și sunt stresat”. Nu! Aceasta este tot o scuză și-o acuză. Oricât aș avea de făcut, este o mare taină: nu pot să fac două lucruri deodată. Și atunci mă pot liniști: eu mai mult decât pot să fac nu pot să fac și profit de chestia asta și orice aș face mă întâlnesc cu Dumnezeu.

Mă rog „Doamne” și, în loc să zic „fir-ar să fie, câte am de făcut”, zic „Slavă Ție, Doamne, Slavă Ție, că am multe de făcut, fac ce pot și când se termină ziua mă culc și îți dau Slavă”, și gata.

Această agitație a noastră de a face mult și bine și de a avea mai mult ne face plăcere. Ne producem prin aceasta niște hormoni de stres care ne dăunează sănătății, dar care ne fac plăcere: „ce ocupat sunt”, „ce important sunt”, „ce victimă sunt”.

cu-hristos-te-intalnesti-mai-intai-in-iad_1_fullsizeConvorbiri cu Maica Siluana

Information

This entry was posted on 24/03/2016 by in Books, Inspiring views, Spirituality, Various.
Follow My mind is my shelter on WordPress.com
