My mind is my shelter

Felicia

Țineți-vă inima deschisă, ca să poată fi pusă la loc

IMAG1650

Vineri am avut o zi foarte grea. Așa că sâmbătă am plecat să-mi cumpăr inel roșu.
Doi oameni mi-au pus ieri inima la loc:
Nenea de la care am cumpărat inelul roșu – care era blând și avea mustăți albe și răsucite.
Și nenea din Centrul Vechi – care cânta la vioară tema muzicală din „Scripcarul de pe acoperiș”.
Oamenii ăștia doi mi-au pus inima la loc așa cum se schimbă macazul și îți continui drumul pe altă cale.
Așa că țineți-vă inima deschisă, ca să poată fi pusă la loc.

*

Apoi am fost în Cișmigiu, unde era atâta aer (după ploaie și cu atâția tei), încât mi-a fost așa de bine ca în pictura asta a lui Alexandru Romano.

Alexandru Romano_Gone with the wind

Information

This entry was posted on 28/05/2017 by in Reflections, Various.
Follow My mind is my shelter on WordPress.com
