My mind is my shelter

Felicia

Taine. 44 de gânduri nerostite – Elena Alexandra Pârlogea

IMAG18912

Împreună

Dincolo de noi sunt îngerii
Sunt forma unor aripi lipite de spate
Ce se deschid și se strâng pe creștet
Ori de câte ori avem nevoie de protecție…

Sunt cu noi de dinainte și așteaptă
În tăcere să îi recunoaștem în oglindă.
Este rândul sufletului pereche să-și ia
Zborul și să ne lase să ne trezim…

Închidem ochii ca să ne vedem mai bine.
În întuneric culorile au puterea
De a declanșa dansul florilor
În SPIRALĂ…Coboară, coboară, coboară…”

*

Being the flow

„Să permiți totul în viață.
Să lași totul să se întâmple.
Să fie.
Să vezi sfințenia din tot.
Nimic nu trebuie exclus.
Totul nu trebuie aruncat.”

*

Nu înțeleg, accept doar

„Mă scurg pritnre cristale,
Mă topesc fără să-mi fie cald
Și știu că mă revărs în
Neputință.

Mă opresc izbindu-mă de țărm.
Mă relaxez fără să adorm
Și simt că mă scald în Blândețe.

Mă văd cu ochii inimii,
Mă trăiesc fără intensități
Și aud cum mă recompun în
Esență.

Simplu, Ușor, Relaxat…”

*

Wonderland

„I run with wolves,
On the back of an elephant,
That makes me feel safe,
Powerful…heavy…slow
I take my time to move,
In this one direction,
Following my instincts,

(…)

If this destination
Only involves patience,
Or if it’s faith we long for,
That crazy thing I had before
Starting this mad journey,
That could bring us anywhere.
I won’t stop looking,
Spreading my wings everywhere.”

*

Inside out

„Între timp, am pus piesa pe repeat.
Și-mi repet „this too shall pass”
Și pășesc pe noble path
In noble silence,
Păstrându-mi dreptul de a fi nobil,
Chiar și atunci când trăiesc din mila altora.”

*

Jurnal de călătorie

„Acii în mine ca într-un Jurnal,
Nu-mi dai amănunte,
Dar lași lucrurile să curgă exact așa cum vin.
Haotic, nu în formație.
Dezordonat, nu în linie.
Spiralat, nu în structură.

(…)

„Aleg să te caut din preaplin,
Nu-ți simt lipsa, nu te neg, doar cred în destin…”

(…)

„Vom fi etern,  pe cale, în lucru…”

Taine – 44 de gânduri nerostite – Elena Alexandra Pârlogea

 

 

 

 

 

Information

This entry was posted on 08/07/2017 by in Books, Inspiring views, Various.
Follow My mind is my shelter on WordPress.com
